Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a získejte až -15% slevu na první nákup. < registrace >
Dodání zdarma od 1 199,00 Kč

Předpisy obchodu

AGB - BIOSHI S.A.

Obchodní podmínky

§ 1. Definice

  1. Pravidla – tato pravidla, která stanovují zásady uzavírání smluv o prodeji na dálku prostřednictvím Internetového obchodu, zásady plnění těchto smluv, práva a povinnosti stran smlouvy o prodeji na dálku a zásady reklamního řízení. V rozsahu služeb poskytovaných elektronickou cestou jsou Pravidla odpovídajícím způsobem pravidly, o kterých je řeč v čl. 8 zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickou cestou (Sbírka zákonů 2020, částka 344).
  2. Klient – fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost, která uzavírá se Prodejcem Smlouvu o prodeji na dálku.
  3. Spotřebitel – fyzická osoba, která s podnikatelem provádí právní úkon, který není přímo spojen s její podnikatelskou nebo profesní činností.
  4. Individuální podnikatel – fyzická osoba uzavírající Smlouvu o prodeji na dálku, která je přímo spojena s její podnikatelskou činností, jestliže z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá charakter profesionální, vyplývající zejména z předmětu vykonávané podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě předpisů o Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti.
  5. Podnikatel – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka, která není právnickou osobou, které zákon přiznává právní způsobilost, která podniká nebo vykonává profesní činnost vlastním jménem.
  6. Prodejce:
    BIOSHI S.A.
    Tel.: +48 788 208 018
    eBio24.cz
    E-Mail: kontakt@ebio24.cz
    DIČ: PL6762649713
    REGON: 526170605
    Sídlo Prodejce: Jasnogórska 1, 31-358 Kraków

  7. Internetový obchod – internetová služba provozovaná Prodejcem, dostupná na elektronických adresách:https://ebio24.cz,prostřednictvím které může Klient získat informace o Zboží a jeho dostupnosti, zakoupit Zboží nebo objednat poskytnutí služby.
  8. Smlouva o prodeji na dálku – smlouva o prodeji Zboží/smlouva o poskytnutí Digitální služby nebo Digitálního obsahu (pokud je relevantní), uzavíraná prostřednictvím Internetového obchodu.
  9. Zboží – movitá věc, kterou si Klient může zakoupit v Internetovém obchodě.
  10. Digitální služba – služba umožňující Spotřebiteli:
    10.1. vytváření, zpracování, uchovávání nebo přístup k datům v digitální podobě;;
    10.2. sdílení dat v digitální podobě, která byla odeslána nebo vytvořena Spotřebitelem nebo jinými uživateli této služby;
    10.3. jiné formy interakce prostřednictvím dat.
  11. Digitální obsah – data vytvořená a poskytovaná v digitální podobě.
  12. Zásady ochrany osobních údajů a cookies Internetového obchodu – dokument stanovující podrobné zásady zpracování osobních údajů a používání cookies. Zásady ochrany osobních údajů a cookies jsou dostupné na adrese:https://ebio24.cz/cs/privacy-and-cookie-notice.
  13. Trvalé médium – materiál nebo nástroj umožňující Klientovi nebo Prodejci uchovávat informace adresované osobně jemu, způsobem umožňujícím přístup k informacím v budoucnu po dobu odpovídající účelům, kterým tyto informace slouží, a umožňující reprodukci uchovávaných informací v nezměněné podobě, zejména elektronická pošta.
  14. Elektronický objednávkový formulář – elektronický postup objednávky zpřístupněný Prodejcem Kupujícímu.
  15. Elektronický formulář pro vrácení zboží – elektronický postup pro provádění vrácení zpřístupněný Prodejcem Kupujícímu; dostupný na adrese: https://ebio24.cz/cs/returns-open.html.
  16. Elektronický formulář reklamace – elektronický postup pro podávání reklamací zpřístupněný Prodejcem Kupujícímu; dostupný na adrese: https://ebio24.cz/cs/rma-open.html.
  17. Odeslání objednávky – potvrzení objednávky kliknutím Klienta na tlačítko „Objednávám a platím“ se považuje za učinění závazného právního úkonu Klienta uzavřít se Prodejcem Smlouvu o prodeji na dálku.
  18. Účet – soubor údajů uložených v Internetovém obchodě a v teleinformatickém systému Prodejce týkající se daného Klienta a jeho objednávek a uzavřených Smluv o prodeji na dálku, pomocí kterého může Klient objednávat, a v příslušném čase objednávky stornovat nebo upravovat a uzavírat Smlouvy o prodeji na dálku.
  19. Hodnocení obsluhy objednávky nebo hodnocení jednotlivých Zboží – subjektivní vyjádření a hodnocení udělované formou hvězdiček od 1 do 5..

§ 2. Obecná ustanovení

  1. Druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronickou cestou:
    1.1. uzavírání smluv o prodeji online – v rozsahu Zboží prodávaného v Internetovém obchodě,
    1.2. zásady registrace a využívání Účtu v rámci Internetového obchodu,
    1.3. přidávání hodnocení, komentářů a recenzí – Klient může přidat hodnocení nebo komentář k své objednávce,
    1.4. zasílání e-mailových zpráv, v nichž Prodejce potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby a přijetí objednávky k realizaci.
  2. Využívání Internetového obchodu je možné za předpokladu, že informační systém, který používá Klient, splňuje následující minimální technické požadavky:
    2.1. internetové prohlížeče v aktuální verzi, například:
    2.1.1. Firefox
    2.1.2. Chrome
    2.1.3. Microsoft Edge
    2.2. libovolný program pro prohlížení souborů ve formátu PDF.
  3. Obsah zveřejněný na stránkách Internetového obchodu, včetně popisů Zboží a cen, představuje pouze výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu čl. 71 zákona ze dne 23. dubna 1964, Občanský zákoník (Sbírka zákonů 2022, částka 1360 s pozdějšími změnami).
  4. Prodejce zpřístupňuje tato Pravidla spolu s Přílohami prostřednictvím odkazu umístěného na hlavní stránce před uzavřením Smlouvy o prodeji na dálku, během jejího trvání i po jejím skončení. Kupující je může stáhnout a vytisknout.
  5. Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu sdělení a údajů v souvislosti s poskytovanými službami přijímá Internetový obchod technická a organizační opatření odpovídající úrovni bezpečnosti poskytovaných služeb, zejména opatření zabraňující neoprávněnému získávání a úpravě osobních údajů přenášených prostřednictvím internetu.

§ 3. Objednávky

  1. Objednávku v Internetovém obchodě lze učinit prostřednictvím Účtu nebo zvolit možnost nákupu bez registrace, v takovém případě je vytvořen vnitřní účet, na jehož základě může Klient vytvořit Účet. Vnitřní účet je uchováván do okamžiku odstranění údajů ze systému nebo zablokování Účtu.
  2. Klient podává objednávku prostřednictvím Elektronického objednávkového formuláře dostupného na jedné ze stránek Internetového obchodu.
  3. Po řádném podání objednávky Klientem zasílá Prodejce na e-mailovou adresu Klienta informaci o podané objednávce. Tato informace není potvrzením přijetí nabídky Klienta, nýbrž pouze oznámením, že Prodejce objednávku obdržel.
  4. Následně Prodejce ověřuje, zda může být objednávka přijata k realizaci.
  5. Pokud Prodejce objednávku Klienta přijme, zašle mu informaci elektronickou cestou o potvrzení objednávky k realizaci. V okamžiku obdržení tohoto prohlášení Klientem se mezi stranami uzavírá Smlouva o prodeji na dálku.
  6. Výběr objednávaného Zboží se provádí jeho přidáním do košíku. Elektronický objednávkový formulář určuje mimo jiné, jaké Zboží, za jakou cenu a v jakém množství chce Klient objednat na určené místo doručení. Klient provádí příslušné technické kroky na základě zobrazovaných upozornění.
  7. Po zadání všech nezbytných údajů Klientem se zobrazí souhrn podané objednávky. Souhrn objednávky obsahuje informace o: identifikačních údajích Prodejce, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceně objednávaného Zboží, včetně nákladů na doručení a dalších, pokud existují, zvoleném způsobu platby, zvoleném způsobu doručení, době a nákladech doručení.
  8. Pokud je předmětem smlouvy dodání Digitálního obsahu nebo Digitálních služeb, které nejsou zapsány na hmotném nosiči, nebo služeb realizovaných elektronicky či na dálku – Spotřebitel vyjadřuje v dalším zaškrtávacím políčku, vyžadovaném k podání objednávky a umístěném v Elektronickém objednávkovém formuláři, následující souhlas: „Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není uložen na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování služby před uplynutím 14 dnů od uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva odstoupit od smlouvy“. Prodejce potvrdí obdržení uvedeného souhlasu e-mailem.
  9. K podání Objednávky je nutné zadat v Elektronickém objednávkovém formuláři osobní údaje označené jako povinné, potvrdit přijetí obsahu Pravidel a odeslat objednávku kliknutím na tlačítko „Objednávám a platím“.
    1. 9.1 Odeslání Elektronického objednávkového formuláře Klientem představuje závazné právní prohlášení o uzavření Smlouvy o prodeji na dálku v souladu s těmito Pravidly.
    2. 9.2 Smlouva o prodeji na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem přijetí Elektronického objednávkového formuláře Prodejcem, čímž se Klientovi zobrazí zpráva potvrzující přijetí objednávky a její číslo.
    3. 9.3 Po uzavření Smlouvy o prodeji na dálku obdrží Klient e-mailem potvrzení podané objednávky obsahující: potvrzení přijetí objednávky a konečné potvrzení všech podstatných prvků Objednávky a obecných podmínek uzavřené Smlouvy o prodeji na dálku (Pravidla Internetového obchodu spolu s Přílohami č. 1 a 2), údaje Prodejce, odpovědnost Prodejce za kvalitu poskytování, informace o službách poskytovaných Prodejcem po prodeji a o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy. Poučení o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy je obsaženo v Příloze č. 1.
    4. 9.4 Do zahájení realizace objednávky Prodejcem:
      1. 9.4.1 Klient může změnit svou objednávku pomocí technického řešení dostupného na stránce Elektronického objednávkového formuláře a znovu projít celým postupem podání objednávky. Změna objednávky se provádí podáním nové, která nahrazuje dosavadní objednávku. Případně provedená platba Klientem je započítána na novou objednávku, a v případě přeplatku je vrácena na bankovní účet, z něhož byla platba provedena.
      2. 9.4.2 Klient může zrušit svou objednávku výběrem možnosti „zrušit objednávku“ dostupné na stránce Elektronického objednávkového formuláře.
    5. 9.5 V případě zrušení objednávky Klientem Prodejce vrátí přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Vrácení platby bude provedeno stejným způsobem, jakým Klient platbu provedl.
    6. 9.6 Doba realizace Objednávky je 1 až 10 pracovních dnů ode dne uzavření smlouvy.
    7. 9.7 Zboží vybrané Klientem v Internetovém obchodě, které není skladem v okamžiku realizace objednávky, může být nahrazeno Zbožím stejného druhu, avšak jiné značky.
    8. 9.8 Při sestavování seznamu Zboží k objednávce má Klient možnost u každého vybraného Zboží zaškrtnout volbu „Přijímám náhradní produkty“. O náhradách bude uživatel informován v souhrnu realizace objednávky, který obdrží formou e-mailového sdělení. Uživatel má právo odmítnout přijetí náhrad.
    9. 9.9 V případě nedostupnosti části Zboží zahrnutého v objednávce Prodejce realizuje objednávku v části, v jaké je možné ji realizovat. Ve zbývajícím rozsahu Prodejce objednávku zruší a informuje o tom Klienta prostřednictvím e-mailové adresy poskytnuté Klientem. V části, v jaké byla objednávka realizována, má Klient právo odstoupit od smlouvy podle § 6 těchto Pravidel.
    10. 9.10 Pokud Klient zvolil formu platby za objednaný Produkt jinou než dobírku u Dodavatele, v případě částečného zrušení objednávky je Prodejce povinen vrátit Klientovi zaplacenou částku za část objednávky, která byla zrušena, do 14 (čtrnácti) dnů ode dne zrušení objednávky Klientem.
    11. 9.11 Všechny ceny uvedené v Internetovém obchodě jsou cenami brutto (obsahují daň z přidané hodnoty, která se v závislosti na produktu stanovuje přímo na základě obecně závazných právních předpisů, včetně zákona ze dne 11. března 2004 o dani z přidané hodnoty (Sbírka zákonů 2022, částka 931 s pozdějšími změnami).
    12. 9.12 Cena doručení Objednávky závisí na zvoleném způsobu doručení. V případě volby doručení se k ceně objednávky automaticky přičte náklad na doručení.
    13. 9.13 K ceně bude navíc připočtena cena služby nazvané EkoBalíček.
    14. 9.14 Služba EkoBalíček je povinná.
    15. 9.15 Cena EkoBalíčku závisí na hodnotě objednávky. Informace o kritériích stanovení ceny EkoBalíčku Klient obdrží před podáním objednávky.

    § 4. Platba

    1. Internetový obchod nabízí možnost platby formou předem, na dobírku (s platbou na účet po doručení). Možnost platby s odloženou splatností je možná v individuálně dohodnutých případech se Prodejcem.
    2. Platby za Zboží lze provést způsobem zvoleným v okamžiku podání objednávky v Elektronickém objednávkovém formuláři.
    3. Aktuálně dostupné způsoby předem platby v Internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese: https://ebio24.cz/cs/payments

    § 5. Doručení

    1. V Elektronickém objednávkovém formuláři Klient provádí výběr způsobu doručení označením zvoleného způsobu.
    2. V případě, že nedojde k převzetí Zboží Klientem, což bude mít za následek vrácení Zboží Prodejci – Prodejce může odstoupit od smlouvy o prodeji po předchozím vyzvání Klienta prostřednictvím e-mailu uvedeného při nákupu k plnění smlouvy. Odstoupení od smlouvy se uskutečňuje podáním prohlášení Klientovi formou e-mailu.
    3. V situaci uvedené v bodě 2 je Prodejce povinen neprodleně vrátit Klientovi přijatou platbu za Zboží zakoupené Klientem.
    4. Aktuálně dostupné způsoby doručení v Internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese:https://ebio24.cz/cs/delivery

    § 6. Odstoupení od smlouvy – elektronický formulář pro vrácení zboží

    1. Spotřebitel, který uzavřel Smlouvu o prodeji na dálku, může od ní odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. V případě odstoupení od Smlouvy o prodeji na dálku se smlouva považuje za nezavřenou.
    2. Právo na odstoupení od smlouvy za podmínek stanovených v odstavcích 6 a 7 těchto Pravidel náleží rovněž Individuálnímu podnikateli. Když se v odstavcích 6 a 7 těchto Pravidel mluví o Spotřebiteli, rozumí se tím rovněž Individuální podnikatel.
    3. V případě odstoupení od smlouvy – Spotřebitel nese pouze přímé náklady na vrácení Zboží.
    4. Prohlášení Spotřebitele musí jednoznačně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména Spotřebitel může:
      1. 4.1 využít elektronický formulář pro vrácení zboží dostupný na stránce Internetového obchodu: https://ebio24.cz/cs/returns-open.html.
      2. 4.2 odstoupit od smlouvy použitím formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je Přílohou č. 2 – zasláním na adresu sídla Prodejce;
      3. 4.3 Prodejce neprodleně potvrdí na Trvalém nosiči přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy podaného způsobem uvedeným v bodech 4.1 a 4.2.
    5. K dodržení lhůty postačuje odeslání prohlášení před jejím uplynutím.
    6. Běh lhůty pro odstoupení od smlouvy začíná:
      1. 6.1 u smlouvy, jejímž plněním Prodejce předává věc, a je povinen převést její vlastnictví – od převzetí Zboží Spotřebitelem nebo třetí osobou jím určenou, jinou než dopravcem; u smlouvy, která:
        1. 6.1.1 zahrnuje více věcí, které jsou dodávány samostatně, po částech nebo v dávkách – od převzetí poslední věci, dávky nebo části;
        2. 6.1.2 spočívá na pravidelném dodávání věcí po určenou dobu – od převzetí první z věcí;
      2. 6.2 u ostatních smluv – od dne uzavření smlouvy.
  10. Formulář pro odstoupení od smlouvy (Příloha č. 2 těchto Pravidel) a informace o využití práva odstoupit od smlouvy (Příloha č. 1 těchto Pravidel) jsou poskytovány elektronickou formou.
  11. V případě odstoupení od smlouvy o dodávání Digitálního obsahu nebo Digitální služby může Prodejce zabránit Spotřebiteli v dalším používání Digitálního obsahu nebo Digitální služby, zejména omezením přístupu Spotřebitele k Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě.
  12. V případě odstoupení od smlouvy o dodávání Digitálního obsahu nebo Digitální služby je Spotřebitel povinen přestat používat tento Digitální obsah nebo Digitální službu a neposkytovat je třetím osobám.
  13. Právo odstoupit od Smlouvy o prodeji na dálku nenáleží v případě smluv uvedených v čl. 38 zákona ze dne 30.05.2014 (Sb. z r. 2019, částka 134) o právech spotřebitele, zejména smluv:
    1. 10.1 o poskytování služeb, za které je Spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud Prodejce službu plně poskytl se zřetelným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován, že po splnění služby Prodejcem ztrácí právo odstoupit od smlouvy, a toto vzal na vědomí;
    2. 10.2 u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž podnikatel nemá kontrolu, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    3. 10.3 jejichž předmětem plnění je věc nevyrobená sériově, vyrobená podle specifikací Spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
    4. 10.4 jejichž předmětem plnění je věc dodaná v zapečetěném obalu, kterou nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
    5. 10.5 jejichž předmětem plnění jsou zvukové nebo obrazové nahrávky či počítačové programy dodávané v zapečetěném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen;
    6. 10.6 o dodávání Digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, za který je Spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud Prodejce zahájil plnění se zřetelným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován, že po splnění služby Prodejcem ztrácí právo odstoupit od smlouvy, a toto vzal na vědomí;
    7. 10.7 jejichž předmětem je věc podléhající rychlému zkáze nebo s krátkou dobou použitelnosti, a u nichž je předmětem plnění věc, která je po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojena s jinými věcmi;
    8. 10.8 o dodávání deníků, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;
    9. 10.9 uzavřených v rámci veřejné aukce;
    10. 10.10 o poskytování služeb v oblasti ubytování, jiných než pro účely bydlení, přepravy věcí, pronájmu automobilů, stravování, služeb souvisejících s rekreací, zábavními, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud smlouva určuje den nebo období poskytování služby;.
    11. 10.11 u nichž je předmětem plnění alkoholický nápoj, jehož cena byla sjednána při uzavření smlouvy o prodeji, a jehož dodání může nastat až po 30 dnech a jehož hodnota závisí na výkyvech na trhu, nad nimiž podnikatel nemá kontrolu.

§ 7. Následky odstoupení od smlouvy

  1. Prodejce je povinen do 14 dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od Smlouvy o prodeji věci vrátit Spotřebiteli všechny provedené platby, včetně nákladů na doručení odpovídajících nejlevnějšímu způsobu doručení nabízenému Prodejcem.
    1. 1.1 Vrácení platby bude provedeno stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel..
    2. 1.2 Pokud Spotřebitel k realizaci práva na odstoupení využije Elektronický formulář pro vrácení zboží, budou prostředky vráceny zvoleným způsobem a na účet uvedený Spotřebitelem.
    3. 1.3 Pokud Prodejce nenabídl, že zboží osobně vyzvedne od Spotřebitele, může odložit vrácení přijatých plateb až do obdržení zboží zpět nebo do doručení dokladu o jeho odeslání Spotřebitelem, podle toho, která událost nastane dříve.
  2. Prodejce může Spotřebiteli nabídnout, že zboží osobně vyzvedne. Pokud však Prodejce tuto nabídku neučinil, je Spotřebitel povinen vrátit zboží Prodejci (nebo osobě zmocněné Prodejcem k převzetí) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. K dodržení lhůty postačuje odeslání zboží před jejím uplynutím. Zboží, které Spotřebitel vrací, by mělo být odesláno na adresu sídla Prodejce.
  3. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží způsobené jeho používáním nad rámec nezbytný k určení charakteru, vlastností a fungování zboží.
  4. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je Digitální obsah nebo Digitální služba poskytována za cenu a neodpovídající vlastnosti Digitálního obsahu nebo Digitální služby nejsou podstatné.
  5. Prodejce může požadovat vrácení hmotného nosiče, na kterém byl Digitální obsah poskytnut, do 14 dnů od obdržení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Spotřebitel vrací nosič neprodleně a na náklady Prodejce.
  6. Prodejce je povinen vrátit cenu pouze v části odpovídající Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, které nejsou v souladu se smlouvou, a Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, jejichž dodání odpadlo v důsledku odstoupení od smlouvy.

§ 8. Reklamace

  1. Reklamaci z důvodu vady Zboží nebo nesouladu Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku lze podat:
    1. 1.1 prostřednictvím Elektronického reklamního formuláře;
    2. 1.2 písemně na adresu sídla Prodejce nebo e-mailem na adresu kontakt@ebio24.cz
  2. V oznámení je nutné specifikovat vadu, kterou má Zboží podle názoru Kupujícího, požadavky vůči Prodejci a, pokud je to možné, doložit příslušnou vadu a předložit doklad o zakoupení Zboží v Internetovém obchodě. Prodejce je povinen odpovědět na reklamaci do 14 dnů ode dne jejího obdržení. Pokud v uvedené lhůtě neodpoví, má se za to, že reklamaci uznal. Odpověď na reklamaci Prodejce poskytuje Kupujícímu písemně nebo na Trvalém nosiči.
  3. Kroky, které musí Kupující podniknout k podání reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného Zboží Prodejci, jsou uvedeny v jednotlivých fázích Elektronického reklamního formuláře.
  4. V případě uznání reklamace Prodejcem za oprávněnou: náklady na výměnu, opravu, včetně nákladů na zásilku spojenou s reklamací Zboží, nese Prodejce.
  5. Prodejce je vůči Spotřebiteli, stejně jako vůči Individuálnímu podnikateli, odpovědný za nesoulad Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku na zásadách vyplývajících ze zákona ze dne 30.05.2014 o právech spotřebitele.
    1. 5.1 Prodejce odpovídá za nesoulad Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku existující v okamžiku jeho dodání a zjištěný do dvou let od tohoto okamžiku, pokud nebyla prodloužena doba použitelnosti Zboží stanovená Prodejcem.
    2. 5.2 Prodejce provádí opravu nebo výměnu Zboží do 14 dnů od uznání reklamace. Náklady na opravu nebo výměnu, včetně zejména poštovních poplatků, přepravy, práce a materiálů, nese Prodejce.
    3. 5.3Spotřebitel zpřístupní Prodejci Zboží určené k opravě nebo výměně. Prodejce Zboží vyzvedne na své náklady.
  6. Prodejce je povinen dodat Zboží bez vad a odpovídá vůči Podnikateli za vady zakoupeného Zboží podle pravidel stanovených občanským zákoníkem.
  7. Poskytování Digitálního obsahu nebo Digitální služby Spotřebiteli nebo Individuálnímu podnikateli probíhá podle pravidel vyplývajících ze zákona ze dne 30.05.2014 o právech spotřebitele.
    1. 7.1 Digitální obsah se považuje za dodaný v okamžiku, kdy Digitální obsah nebo prostředek umožňující přístup k Digitálnímu obsahu či jeho stažení byl zpřístupněn Spotřebiteli nebo fyzickému či virtuálnímu zařízení, které Spotřebitel k tomu účelu vybral, nebo když Spotřebitel či takové zařízení k němu získali přístup.
    2. 7.2 Digitální služba se považuje za dodanou v okamžiku, kdy Spotřebitel nebo fyzické či virtuální zařízení, které Spotřebitel k tomu účelu vybral, získali k službě přístup.
    3. 7.3 Prodejce uvede Digitální obsah nebo Digitální službu do souladu se smlouvou do 21 dnů ode dne, kdy byl Prodejce informován Spotřebitelem o nesouladu se smlouvou, a to bez nadměrných obtíží pro Spotřebitele s přihlédnutím k jejich charakteru a účelu, k němuž jsou využívány. Náklady na uvedení Digitálního obsahu nebo Digitální služby do souladu se Smlouvou nese Prodejce.

§ 9. Recenze

  1. Recenzi týkající se obsluhy objednávky nebo recenzi týkající se Zboží lze zveřejnit při návštěvě Internetového obchodu kliknutím na rozhraní umístěné u Zboží nebo kliknutím na odkaz uvedený v e-mailové zprávě. Přidání Recenze je dobrovolné a bezplatné. V rámci jedné objednávky má Kupující možnost přidat uvedenou Recenzi pouze jednou.
  2. V rámci uvedené Recenze může Kupující udělit hodnocení formou hvězdiček od 1 do 5 a přidat textový komentář omezený na 65 535 znaků.
  3. Hodnocení jsou uchovávána a veřejně zobrazována na stránkách Internetového obchodu, stejně jako na webových stránkáchhttps://trustedreviews.idosell.com
  4. Prodejce ověřuje Recenze pomocí e-mailové adresy, která byla použita v procesu nákupu příslušného Zboží. Recenze zveřejněná osobou, jež použila e-mailovou adresu použitou při nákupu, je označena na stránce obchodu komentářem „recenze potvrzena nákupem“. Každá jiná Recenze je označena jako „recenze nepotvrzena nákupem“.
  5. Prodejce může publikovat Recenze týkající se daného Zboží z jiných svých Internetových obchodů.
  6. Prodejce neupravuje Recenze z hlediska obsahu ani udělených hvězdiček.
  7. Kupující výhradně a samostatně nese odpovědnost za svůj příspěvek v rámci Recenze. Prodejce je oprávněn Recenzi odstranit na základě právních předpisů a ustanovení tohoto Regulaminu.
  8. Je nepřípustné zveřejňovat obsah obsahující nepravdivé nebo zavádějící informace, vulgarismy, agresivní nebo urážlivé výrazy, či obsah zjevně neslučitelný s dobrými mravy. Stejně tak je nepřípustné zveřejňovat obsah protiprávní, porušující práva třetích osob nebo představující nekalou soutěž.
  9. Kupující se zavazuje nezveřejňovat obsah obsahující odkazy na externí webové stránky s propagací nebo reklamním charakterem nebo obsahující osobní údaje třetích osob.
  10. Na výslovnou žádost Kupujícího může být obsah Recenze skryt před ostatními uživateli Obchodu, avšak udělené hodnocení formou hvězdiček se započítává do celkového hodnocení Obchodu a Zboží.

§ 10. Duševní vlastnictví

  1. Kupující prohlašuje, že mu nepřísluší žádná práva, včetně autorských nebo příbuzných práv k Hodnocením a výrokům, které zveřejnil, kromě oprávnění využívat Internetový obchod způsobem stanoveným v Regulaminu. Kupující není oprávněn k jakémukoli zaznamenávání, rozmnožování, zpřístupňování, zveřejňování nebo šíření obsahu, pokud toto oprávnění nevyplývá z právních předpisů nebo z Regulaminu.
  2. Kupující není oprávněn k jakékoli zásahu do obsahu, zejména není oprávněn zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, mechanismu fungování ani jiných prvků Internetového obchodu.
  3. Kupující zveřejněním Recenzí v Internetovém obchodě, které představují díla ve smyslu zákona ze dne 4. 2. 1994 o autorském právu a právech příbuzných, uděluje Prodejci nevýhradní, bezplatnou a časově i místně neomezenou licenci k užívání těchto děl, včetně práva udělit sublicenci, která zahrnuje veřejné zpřístupnění díla takovým způsobem, aby k němu měl přístup každý na místě a v čase dle svého výběru (Internet). Licence je udělena pro všechna známá pole užití v době jejího udělení, zejména pro následující pole užití:
    1. 3.1. v rozsahu zaznamenávání a rozmnožování díla jakoukoli technikou – zejména tiskovou, reprografickou, magnetického záznamu, digitální, tj. použitím jakýchkoli technik na jakémkoli audiovizuálním nebo vizuálním nosiči, zejména na audiovizuálních discích, CD, počítačovém disku, v multimediální síti včetně internetu a souvisejících online služeb, a rozmnožování, zaznamenávání, využití v Internetu, reklamě, rozmnožování záznamu v elektronické formě v paměti počítače i v interních i externích sítích;
    2. 3.2. využití celku nebo částí či libovolných prvků díla s možností provedení úprav vyplývajících z povahy daného internetového média – ve všech publikacích, zejména internetových, digitálních, v bulletinech a informacích, samostatně nebo ve spojení s jinými díly či částmi děl; využití v celku nebo částečně pro účely propagace a reklamy, zejména formou audiovizuální, audio či mediální reklamy;
    3. 3.3. v rozsahu obchodování s originálem nebo exempláři, na kterých je dílo zaznamenáno – uvedení do oběhu, půjčení, pronájem originálu nebo exemplářů;
    4. 3.4. v rozsahu šíření díla jinak než výše uvedeným způsobem – veřejné provedení, vystavení, zobrazení, přehrání a vysílání či opětovné vysílání, stejně jako veřejné zpřístupnění díla tak, aby k němu měl přístup každý na místě a v čase dle svého výběru;
    5. 3.5. využití děl pro účely propagace a marketingu..
  4. Odstranění Účtu Kupujícím nebo Recenze podle článku 9 odst. 8 nemá vliv na platnost výše uvedené licence.

§ 11. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto Podmínky užívání platí od dne 4. 1. 2023.
  2. V případě změny nebo zneplatnění jakéhokoli ustanovení tohoto Regulaminu rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu zůstávají ostatní ustanovení v platnosti a zavazují Prodejce i Kupujícího.
  3. Prodejce si vyhrazuje právo měnit tento regulamin. Veškeré smlouvy uzavřené před dnem účinnosti nového regulaminu se realizují na základě regulaminu, který platil v den uzavření smlouvy.
  4. Právem příslušným k řešení veškerých sporů souvisejících s Regulaminem je právo polské.
  5. Případné spory vzniklé v souvislosti s poskytováním Služby se strany zavazují řešit vzájemnými jednáními nebo mediací, a pokud nebude dosaženo dohody, budou tyto spory postoupeny k rozhodnutí soudu příslušného pro sídlo Prodejce.
  6. Kupující, který je Spotřebitelem, může rovněž využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a uplatňování nároků. Veškeré informace týkající se mimosoudních způsobů řešení reklamací a uplatňování nároků lze získat na webových stránkách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů: www.uokik.gov.pl . Současně informujeme, že uvedená řízení mají dobrovolný charakter a obě strany musí s jejich použitím souhlasit.
  7. Na základě Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 informujeme, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupná platforma internetového systému řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na unijní úrovni (platforma ODR). Platforma ODR představuje webovou stránku s kontaktním místem pro komplexní podporu spotřebitelů a podnikatelů usilujících o mimosoudní řešení sporu týkajícího se smluvních závazků vyplývajících z internetové smlouvy o prodeji nebo smlouvy o poskytování služeb.

§ 12. Příloha 1 – Informace o využití práva odstoupit od smlouvy

  1. Právo odstoupit od smlouvy podle níže uvedených zásad náleží Spotřebiteli i Individuálnímu podnikateli. Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech:
    1. 1.1. v případě smlouvy o prodeji od dne, kdy jste se ujali věci do vlastnictví, nebo kdy třetí osoba, jiná než dopravce, a kterou jste určili, se ujala věci do vlastnictví;
    2. 1.2. v případě smlouvy zavazující k převodu vlastnictví více věcí, které jsou dodávány jednotlivě, od dne, kdy jste se ujali poslední z věcí do vlastnictví, nebo kdy třetí osoba, jiná než dopravce, a kterou jste určili, se ujala poslední z věcí do vlastnictví;
    3. 1.3. v případě smlouvy zavazující k převodu vlastnictví věcí dodávaných po částech nebo v dávkách, od dne, kdy jste se ujali poslední dávky nebo části do vlastnictví, nebo kdy třetí osoba, jiná než dopravce, a kterou jste určili, se ujala poslední dávky či části do vlastnictví;
    4. 1.4. v případě smluv o pravidelném dodávání věcí po určenou dobu od dne, kdy jste se ujali první z věcí do vlastnictví, nebo kdy třetí osoba, jiná než dopravce, a kterou jste určili, se ujala první z věcí do vlastnictví;
    5. 1.5. v případě smluv, jejichž předmětem je poskytování služeb nebo digitálního obsahu, který není poskytován na hmotném nosiči – od dne uzavření smlouvy.
  2. Chcete-li uplatnit právo odstoupit od smlouvy, musíte nás informovat, tj.: BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, eBio24.cz, E-Mail: kontakt@ebio24.cz, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków,o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem).
  3. Můžete využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, avšak jeho použití není povinné.
  4. Můžete rovněž vyplnit Elektronický formulář pro vrácení zboží dostupný na webu obchodu: https://ebio24.cz/cs/returns-open.html. Pokud tuto možnost využijete, neprodleně Vám zašleme potvrzení přijetí informace o odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči.
  5. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, abyste zaslali informaci o uplatnění svého práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení.
  6. V případě odstoupení od této smlouvy Vám vrátíme všechny obdržené platby, včetně nákladů na dodání věci (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých z Vámi zvoleného způsobu dodání odlišného od nejlevnějšího běžného způsobu dodání nabízeného námi), neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí uplatnit právo odstoupit od smlouvy. Vrácení platby proběhne stejným způsobem, jaký byl použit při původní transakci, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným řešením.
  7. V případě smluv zavazujících k převodu vlastnictví věcí, u nichž jsme nenabídli vyzvednutí zboží v případě odstoupení od smlouvy, jsme oprávněni zadržet vrácení platby do doby obdržení věci nebo do doby, kdy nám bude doručen doklad o jejím odeslání, podle toho, která událost nastane dříve.
  8. Vrácenou věc zašlete na adresu:BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, eBio24.cz, E-Mail: kontakt@ebio24.cz, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków,neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud věc odešlete před uplynutím 14 dnů. Budete muset nést přímé náklady spojené s vrácením věci.
  9. Vzhledem k hmotnosti a rozměrům zboží může být v případě odstoupení od smlouvy zaslání zboží spojeno s vyššími náklady než běžná poštovní zásilka. Pokud chcete využít kurýrní služby, může být nutné zaslat zásilku na paletě, což je nákladnější než běžné poštovní odeslání.

§ 13. Příloha 2 – Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy

pixel