Předpisy obchodu
Obchodní podmínky
§ 1. Definice
- Pravidla – tato pravidla, která stanovují zásady uzavírání smluv o prodeji na dálku prostřednictvím Internetového obchodu, zásady plnění těchto smluv, práva a povinnosti stran smlouvy o prodeji na dálku a zásady reklamního řízení. V rozsahu služeb poskytovaných elektronickou cestou jsou Pravidla odpovídajícím způsobem pravidly, o kterých je řeč v čl. 8 zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickou cestou (Sbírka zákonů 2020, částka 344).
- Klient – fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům, právnická osoba nebo organizační jednotka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost, která uzavírá se Prodejcem Smlouvu o prodeji na dálku.
- Spotřebitel – fyzická osoba, která s podnikatelem provádí právní úkon, který není přímo spojen s její podnikatelskou nebo profesní činností.
- Individuální podnikatel – fyzická osoba uzavírající Smlouvu o prodeji na dálku, která je přímo spojena s její podnikatelskou činností, jestliže z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá charakter profesionální, vyplývající zejména z předmětu vykonávané podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě předpisů o Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti.
- Podnikatel – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka, která není právnickou osobou, které zákon přiznává právní způsobilost, která podniká nebo vykonává profesní činnost vlastním jménem.
-
Prodejce:
BIOSHI S.A.
Tel.: +48 788 208 018
eBio24.cz
E-Mail: kontakt@ebio24.cz
DIČ: PL6762649713
REGON: 526170605
Sídlo Prodejce: Jasnogórska 1, 31-358 Kraków - Internetový obchod – internetová služba provozovaná Prodejcem, dostupná na elektronických adresách:https://ebio24.cz,prostřednictvím které může Klient získat informace o Zboží a jeho dostupnosti, zakoupit Zboží nebo objednat poskytnutí služby.
- Smlouva o prodeji na dálku – smlouva o prodeji Zboží/smlouva o poskytnutí Digitální služby nebo Digitálního obsahu (pokud je relevantní), uzavíraná prostřednictvím Internetového obchodu.
- Zboží – movitá věc, kterou si Klient může zakoupit v Internetovém obchodě.
- Digitální služba – služba umožňující Spotřebiteli:
10.1. vytváření, zpracování, uchovávání nebo přístup k datům v digitální podobě;;10.2. sdílení dat v digitální podobě, která byla odeslána nebo vytvořena Spotřebitelem nebo jinými uživateli této služby;10.3. jiné formy interakce prostřednictvím dat.
- Digitální obsah – data vytvořená a poskytovaná v digitální podobě.
- Zásady ochrany osobních údajů a cookies Internetového obchodu – dokument stanovující podrobné zásady zpracování osobních údajů a používání cookies. Zásady ochrany osobních údajů a cookies jsou dostupné na adrese:https://ebio24.cz/cs/privacy-and-cookie-notice.
- Trvalé médium – materiál nebo nástroj umožňující Klientovi nebo Prodejci uchovávat informace adresované osobně jemu, způsobem umožňujícím přístup k informacím v budoucnu po dobu odpovídající účelům, kterým tyto informace slouží, a umožňující reprodukci uchovávaných informací v nezměněné podobě, zejména elektronická pošta.
- Elektronický objednávkový formulář – elektronický postup objednávky zpřístupněný Prodejcem Kupujícímu.
- Elektronický formulář pro vrácení zboží – elektronický postup pro provádění vrácení zpřístupněný Prodejcem Kupujícímu; dostupný na adrese: https://ebio24.cz/cs/returns-open.html.
- Elektronický formulář reklamace – elektronický postup pro podávání reklamací zpřístupněný Prodejcem Kupujícímu; dostupný na adrese: https://ebio24.cz/cs/rma-open.html.
- Odeslání objednávky – potvrzení objednávky kliknutím Klienta na tlačítko „Objednávám a platím“ se považuje za učinění závazného právního úkonu Klienta uzavřít se Prodejcem Smlouvu o prodeji na dálku.
- Účet – soubor údajů uložených v Internetovém obchodě a v teleinformatickém systému Prodejce týkající se daného Klienta a jeho objednávek a uzavřených Smluv o prodeji na dálku, pomocí kterého může Klient objednávat, a v příslušném čase objednávky stornovat nebo upravovat a uzavírat Smlouvy o prodeji na dálku.
- Hodnocení obsluhy objednávky nebo hodnocení jednotlivých Zboží – subjektivní vyjádření a hodnocení udělované formou hvězdiček od 1 do 5..
§ 2. Obecná ustanovení
- Druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronickou cestou:
1.1. uzavírání smluv o prodeji online – v rozsahu Zboží prodávaného v Internetovém obchodě,1.2. zásady registrace a využívání Účtu v rámci Internetového obchodu,1.3. přidávání hodnocení, komentářů a recenzí – Klient může přidat hodnocení nebo komentář k své objednávce,1.4. zasílání e-mailových zpráv, v nichž Prodejce potvrzuje přijetí objednávky, případné přijetí platby a přijetí objednávky k realizaci.
- Využívání Internetového obchodu je možné za předpokladu, že informační systém, který používá Klient, splňuje následující minimální technické požadavky:
2.1. internetové prohlížeče v aktuální verzi, například:2.1.1. Firefox2.1.2. Chrome2.1.3. Microsoft Edge2.2. libovolný program pro prohlížení souborů ve formátu PDF.
- Obsah zveřejněný na stránkách Internetového obchodu, včetně popisů Zboží a cen, představuje pouze výzvu k uzavření smlouvy ve smyslu čl. 71 zákona ze dne 23. dubna 1964, Občanský zákoník (Sbírka zákonů 2022, částka 1360 s pozdějšími změnami).
- Prodejce zpřístupňuje tato Pravidla spolu s Přílohami prostřednictvím odkazu umístěného na hlavní stránce před uzavřením Smlouvy o prodeji na dálku, během jejího trvání i po jejím skončení. Kupující je může stáhnout a vytisknout.
- Za účelem zajištění bezpečnosti přenosu sdělení a údajů v souvislosti s poskytovanými službami přijímá Internetový obchod technická a organizační opatření odpovídající úrovni bezpečnosti poskytovaných služeb, zejména opatření zabraňující neoprávněnému získávání a úpravě osobních údajů přenášených prostřednictvím internetu.
§ 3. Objednávky
- Objednávku v Internetovém obchodě lze učinit prostřednictvím Účtu nebo zvolit možnost nákupu bez registrace, v takovém případě je vytvořen vnitřní účet, na jehož základě může Klient vytvořit Účet. Vnitřní účet je uchováván do okamžiku odstranění údajů ze systému nebo zablokování Účtu.
- Klient podává objednávku prostřednictvím Elektronického objednávkového formuláře dostupného na jedné ze stránek Internetového obchodu.
- Po řádném podání objednávky Klientem zasílá Prodejce na e-mailovou adresu Klienta informaci o podané objednávce. Tato informace není potvrzením přijetí nabídky Klienta, nýbrž pouze oznámením, že Prodejce objednávku obdržel.
- Následně Prodejce ověřuje, zda může být objednávka přijata k realizaci.
- Pokud Prodejce objednávku Klienta přijme, zašle mu informaci elektronickou cestou o potvrzení objednávky k realizaci. V okamžiku obdržení tohoto prohlášení Klientem se mezi stranami uzavírá Smlouva o prodeji na dálku.
- Výběr objednávaného Zboží se provádí jeho přidáním do košíku. Elektronický objednávkový formulář určuje mimo jiné, jaké Zboží, za jakou cenu a v jakém množství chce Klient objednat na určené místo doručení. Klient provádí příslušné technické kroky na základě zobrazovaných upozornění.
- Po zadání všech nezbytných údajů Klientem se zobrazí souhrn podané objednávky. Souhrn objednávky obsahuje informace o: identifikačních údajích Prodejce, předmětu objednávky, jednotkové a celkové ceně objednávaného Zboží, včetně nákladů na doručení a dalších, pokud existují, zvoleném způsobu platby, zvoleném způsobu doručení, době a nákladech doručení.
- Pokud je předmětem smlouvy dodání Digitálního obsahu nebo Digitálních služeb, které nejsou zapsány na hmotném nosiči, nebo služeb realizovaných elektronicky či na dálku – Spotřebitel vyjadřuje v dalším zaškrtávacím políčku, vyžadovaném k podání objednávky a umístěném v Elektronickém objednávkovém formuláři, následující souhlas: „Souhlasím s dodáním digitálního obsahu, který není uložen na hmotném nosiči, nebo se zahájením poskytování služby před uplynutím 14 dnů od uzavření smlouvy a beru na vědomí ztrátu práva odstoupit od smlouvy“. Prodejce potvrdí obdržení uvedeného souhlasu e-mailem.
- K podání Objednávky je nutné zadat v Elektronickém objednávkovém formuláři osobní údaje označené jako povinné, potvrdit přijetí obsahu Pravidel a odeslat objednávku kliknutím na tlačítko „Objednávám a platím“.
- 9.1 Odeslání Elektronického objednávkového formuláře Klientem představuje závazné právní prohlášení o uzavření Smlouvy o prodeji na dálku v souladu s těmito Pravidly.
- 9.2 Smlouva o prodeji na dálku se považuje za uzavřenou okamžikem přijetí Elektronického objednávkového formuláře Prodejcem, čímž se Klientovi zobrazí zpráva potvrzující přijetí objednávky a její číslo.
- 9.3 Po uzavření Smlouvy o prodeji na dálku obdrží Klient e-mailem potvrzení podané objednávky obsahující: potvrzení přijetí objednávky a konečné potvrzení všech podstatných prvků Objednávky a obecných podmínek uzavřené Smlouvy o prodeji na dálku (Pravidla Internetového obchodu spolu s Přílohami č. 1 a 2), údaje Prodejce, odpovědnost Prodejce za kvalitu poskytování, informace o službách poskytovaných Prodejcem po prodeji a o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy. Poučení o způsobu a důsledcích odstoupení od smlouvy je obsaženo v Příloze č. 1.
- 9.4 Do zahájení realizace objednávky Prodejcem:
- 9.4.1 Klient může změnit svou objednávku pomocí technického řešení dostupného na stránce Elektronického objednávkového formuláře a znovu projít celým postupem podání objednávky. Změna objednávky se provádí podáním nové, která nahrazuje dosavadní objednávku. Případně provedená platba Klientem je započítána na novou objednávku, a v případě přeplatku je vrácena na bankovní účet, z něhož byla platba provedena.
- 9.4.2 Klient může zrušit svou objednávku výběrem možnosti „zrušit objednávku“ dostupné na stránce Elektronického objednávkového formuláře.
- 9.5 V případě zrušení objednávky Klientem Prodejce vrátí přijatou platbu do 3 pracovních dnů. Vrácení platby bude provedeno stejným způsobem, jakým Klient platbu provedl.
- 9.6 Doba realizace Objednávky je 1 až 10 pracovních dnů ode dne uzavření smlouvy.
- 9.7 Zboží vybrané Klientem v Internetovém obchodě, které není skladem v okamžiku realizace objednávky, může být nahrazeno Zbožím stejného druhu, avšak jiné značky.
- 9.8 Při sestavování seznamu Zboží k objednávce má Klient možnost u každého vybraného Zboží zaškrtnout volbu „Přijímám náhradní produkty“. O náhradách bude uživatel informován v souhrnu realizace objednávky, který obdrží formou e-mailového sdělení. Uživatel má právo odmítnout přijetí náhrad.
- 9.9 V případě nedostupnosti části Zboží zahrnutého v objednávce Prodejce realizuje objednávku v části, v jaké je možné ji realizovat. Ve zbývajícím rozsahu Prodejce objednávku zruší a informuje o tom Klienta prostřednictvím e-mailové adresy poskytnuté Klientem. V části, v jaké byla objednávka realizována, má Klient právo odstoupit od smlouvy podle § 6 těchto Pravidel.
- 9.10 Pokud Klient zvolil formu platby za objednaný Produkt jinou než dobírku u Dodavatele, v případě částečného zrušení objednávky je Prodejce povinen vrátit Klientovi zaplacenou částku za část objednávky, která byla zrušena, do 14 (čtrnácti) dnů ode dne zrušení objednávky Klientem.
- 9.11 Všechny ceny uvedené v Internetovém obchodě jsou cenami brutto (obsahují daň z přidané hodnoty, která se v závislosti na produktu stanovuje přímo na základě obecně závazných právních předpisů, včetně zákona ze dne 11. března 2004 o dani z přidané hodnoty (Sbírka zákonů 2022, částka 931 s pozdějšími změnami).
- 9.12 Cena doručení Objednávky závisí na zvoleném způsobu doručení. V případě volby doručení se k ceně objednávky automaticky přičte náklad na doručení.
- 9.13 K ceně bude navíc připočtena cena služby nazvané EkoBalíček.
- 9.14 Služba EkoBalíček je povinná.
- 9.15 Cena EkoBalíčku závisí na hodnotě objednávky. Informace o kritériích stanovení ceny EkoBalíčku Klient obdrží před podáním objednávky.
§ 4. Platba
- Internetový obchod nabízí možnost platby formou předem, na dobírku (s platbou na účet po doručení). Možnost platby s odloženou splatností je možná v individuálně dohodnutých případech se Prodejcem.
- Platby za Zboží lze provést způsobem zvoleným v okamžiku podání objednávky v Elektronickém objednávkovém formuláři.
- Aktuálně dostupné způsoby předem platby v Internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese: https://ebio24.cz/cs/payments
§ 5. Doručení
- V Elektronickém objednávkovém formuláři Klient provádí výběr způsobu doručení označením zvoleného způsobu.
- V případě, že nedojde k převzetí Zboží Klientem, což bude mít za následek vrácení Zboží Prodejci – Prodejce může odstoupit od smlouvy o prodeji po předchozím vyzvání Klienta prostřednictvím e-mailu uvedeného při nákupu k plnění smlouvy. Odstoupení od smlouvy se uskutečňuje podáním prohlášení Klientovi formou e-mailu.
- V situaci uvedené v bodě 2 je Prodejce povinen neprodleně vrátit Klientovi přijatou platbu za Zboží zakoupené Klientem.
- Aktuálně dostupné způsoby doručení v Internetovém obchodě jsou k dispozici na adrese:https://ebio24.cz/cs/delivery
§ 6. Odstoupení od smlouvy – elektronický formulář pro vrácení zboží
- Spotřebitel, který uzavřel Smlouvu o prodeji na dálku, může od ní odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. V případě odstoupení od Smlouvy o prodeji na dálku se smlouva považuje za nezavřenou.
- Právo na odstoupení od smlouvy za podmínek stanovených v odstavcích 6 a 7 těchto Pravidel náleží rovněž Individuálnímu podnikateli. Když se v odstavcích 6 a 7 těchto Pravidel mluví o Spotřebiteli, rozumí se tím rovněž Individuální podnikatel.
- V případě odstoupení od smlouvy – Spotřebitel nese pouze přímé náklady na vrácení Zboží.
- Prohlášení Spotřebitele musí jednoznačně vyjadřovat jeho vůli odstoupit od smlouvy, zejména Spotřebitel může:
- 4.1 využít elektronický formulář pro vrácení zboží dostupný na stránce Internetového obchodu: https://ebio24.cz/cs/returns-open.html.
- 4.2 odstoupit od smlouvy použitím formuláře pro odstoupení od smlouvy, který je Přílohou č. 2 – zasláním na adresu sídla Prodejce;
- 4.3 Prodejce neprodleně potvrdí na Trvalém nosiči přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy podaného způsobem uvedeným v bodech 4.1 a 4.2.
- K dodržení lhůty postačuje odeslání prohlášení před jejím uplynutím.
- Běh lhůty pro odstoupení od smlouvy začíná:
- 6.1 u smlouvy, jejímž plněním Prodejce předává věc, a je povinen převést její vlastnictví – od převzetí Zboží Spotřebitelem nebo třetí osobou jím určenou, jinou než dopravcem; u smlouvy, která:
- 6.1.1 zahrnuje více věcí, které jsou dodávány samostatně, po částech nebo v dávkách – od převzetí poslední věci, dávky nebo části;
- 6.1.2 spočívá na pravidelném dodávání věcí po určenou dobu – od převzetí první z věcí;
- 6.2 u ostatních smluv – od dne uzavření smlouvy.
- 6.1 u smlouvy, jejímž plněním Prodejce předává věc, a je povinen převést její vlastnictví – od převzetí Zboží Spotřebitelem nebo třetí osobou jím určenou, jinou než dopravcem; u smlouvy, která:
- Formulář pro odstoupení od smlouvy (Příloha č. 2 těchto Pravidel) a informace o využití práva odstoupit od smlouvy (Příloha č. 1 těchto Pravidel) jsou poskytovány elektronickou formou.
- V případě odstoupení od smlouvy o dodávání Digitálního obsahu nebo Digitální služby může Prodejce zabránit Spotřebiteli v dalším používání Digitálního obsahu nebo Digitální služby, zejména omezením přístupu Spotřebitele k Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě.
- V případě odstoupení od smlouvy o dodávání Digitálního obsahu nebo Digitální služby je Spotřebitel povinen přestat používat tento Digitální obsah nebo Digitální službu a neposkytovat je třetím osobám.
- Právo odstoupit od Smlouvy o prodeji na dálku nenáleží v případě smluv uvedených v čl. 38 zákona ze dne 30.05.2014 (Sb. z r. 2019, částka 134) o právech spotřebitele, zejména smluv:
- 10.1 o poskytování služeb, za které je Spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud Prodejce službu plně poskytl se zřetelným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován, že po splnění služby Prodejcem ztrácí právo odstoupit od smlouvy, a toto vzal na vědomí;
- 10.2 u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž podnikatel nemá kontrolu, a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
- 10.3 jejichž předmětem plnění je věc nevyrobená sériově, vyrobená podle specifikací Spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
- 10.4 jejichž předmětem plnění je věc dodaná v zapečetěném obalu, kterou nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen;
- 10.5 jejichž předmětem plnění jsou zvukové nebo obrazové nahrávky či počítačové programy dodávané v zapečetěném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen;
- 10.6 o dodávání Digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, za který je Spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud Prodejce zahájil plnění se zřetelným a předchozím souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován, že po splnění služby Prodejcem ztrácí právo odstoupit od smlouvy, a toto vzal na vědomí;
- 10.7 jejichž předmětem je věc podléhající rychlému zkáze nebo s krátkou dobou použitelnosti, a u nichž je předmětem plnění věc, která je po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojena s jinými věcmi;
- 10.8 o dodávání deníků, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;
- 10.9 uzavřených v rámci veřejné aukce;
- 10.10 o poskytování služeb v oblasti ubytování, jiných než pro účely bydlení, přepravy věcí, pronájmu automobilů, stravování, služeb souvisejících s rekreací, zábavními, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud smlouva určuje den nebo období poskytování služby;.
- 10.11 u nichž je předmětem plnění alkoholický nápoj, jehož cena byla sjednána při uzavření smlouvy o prodeji, a jehož dodání může nastat až po 30 dnech a jehož hodnota závisí na výkyvech na trhu, nad nimiž podnikatel nemá kontrolu.
§ 7. Následky odstoupení od smlouvy
- Prodejce je povinen do 14 dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od Smlouvy o prodeji věci vrátit Spotřebiteli všechny provedené platby, včetně nákladů na doručení odpovídajících nejlevnějšímu způsobu doručení nabízenému Prodejcem.
- 1.1 Vrácení platby bude provedeno stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel..
- 1.2 Pokud Spotřebitel k realizaci práva na odstoupení využije Elektronický formulář pro vrácení zboží, budou prostředky vráceny zvoleným způsobem a na účet uvedený Spotřebitelem.
- 1.3 Pokud Prodejce nenabídl, že zboží osobně vyzvedne od Spotřebitele, může odložit vrácení přijatých plateb až do obdržení zboží zpět nebo do doručení dokladu o jeho odeslání Spotřebitelem, podle toho, která událost nastane dříve.
- Prodejce může Spotřebiteli nabídnout, že zboží osobně vyzvedne. Pokud však Prodejce tuto nabídku neučinil, je Spotřebitel povinen vrátit zboží Prodejci (nebo osobě zmocněné Prodejcem k převzetí) bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od smlouvy. K dodržení lhůty postačuje odeslání zboží před jejím uplynutím. Zboží, které Spotřebitel vrací, by mělo být odesláno na adresu sídla Prodejce.
- Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží způsobené jeho používáním nad rámec nezbytný k určení charakteru, vlastností a fungování zboží.
- Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je Digitální obsah nebo Digitální služba poskytována za cenu a neodpovídající vlastnosti Digitálního obsahu nebo Digitální služby nejsou podstatné.
- Prodejce může požadovat vrácení hmotného nosiče, na kterém byl Digitální obsah poskytnut, do 14 dnů od obdržení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy. Spotřebitel vrací nosič neprodleně a na náklady Prodejce.
- Prodejce je povinen vrátit cenu pouze v části odpovídající Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, které nejsou v souladu se smlouvou, a Digitálnímu obsahu nebo Digitální službě, jejichž dodání odpadlo v důsledku odstoupení od smlouvy.
§ 8. Reklamace
- Reklamaci z důvodu vady Zboží nebo nesouladu Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku lze podat:
- 1.1 prostřednictvím Elektronického reklamního formuláře;
- 1.2 písemně na adresu sídla Prodejce nebo e-mailem na adresu kontakt@ebio24.cz
- V oznámení je nutné specifikovat vadu, kterou má Zboží podle názoru Kupujícího, požadavky vůči Prodejci a, pokud je to možné, doložit příslušnou vadu a předložit doklad o zakoupení Zboží v Internetovém obchodě. Prodejce je povinen odpovědět na reklamaci do 14 dnů ode dne jejího obdržení. Pokud v uvedené lhůtě neodpoví, má se za to, že reklamaci uznal. Odpověď na reklamaci Prodejce poskytuje Kupujícímu písemně nebo na Trvalém nosiči.
- Kroky, které musí Kupující podniknout k podání reklamace, včetně způsobu doručení reklamovaného Zboží Prodejci, jsou uvedeny v jednotlivých fázích Elektronického reklamního formuláře.
- V případě uznání reklamace Prodejcem za oprávněnou: náklady na výměnu, opravu, včetně nákladů na zásilku spojenou s reklamací Zboží, nese Prodejce.
- Prodejce je vůči Spotřebiteli, stejně jako vůči Individuálnímu podnikateli, odpovědný za nesoulad Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku na zásadách vyplývajících ze zákona ze dne 30.05.2014 o právech spotřebitele.
- 5.1 Prodejce odpovídá za nesoulad Zboží se Smlouvou o prodeji na dálku existující v okamžiku jeho dodání a zjištěný do dvou let od tohoto okamžiku, pokud nebyla prodloužena doba použitelnosti Zboží stanovená Prodejcem.
- 5.2 Prodejce provádí opravu nebo výměnu Zboží do 14 dnů od uznání reklamace. Náklady na opravu nebo výměnu, včetně zejména poštovních poplatků, přepravy, práce a materiálů, nese Prodejce.
- 5.3Spotřebitel zpřístupní Prodejci Zboží určené k opravě nebo výměně. Prodejce Zboží vyzvedne na své náklady.
- Prodejce je povinen dodat Zboží bez vad a odpovídá vůči Podnikateli za vady zakoupeného Zboží podle pravidel stanovených občanským zákoníkem.
- Poskytování Digitálního obsahu nebo Digitální služby Spotřebiteli nebo Individuálnímu podnikateli probíhá podle pravidel vyplývajících ze zákona ze dne 30.05.2014 o právech spotřebitele.
- 7.1 Digitální obsah se považuje za dodaný v okamžiku, kdy Digitální obsah nebo prostředek umožňující přístup k Digitálnímu obsahu či jeho stažení byl zpřístupněn Spotřebiteli nebo fyzickému či virtuálnímu zařízení, které Spotřebitel k tomu účelu vybral, nebo když Spotřebitel či takové zařízení k němu získali přístup.
- 7.2 Digitální služba se považuje za dodanou v okamžiku, kdy Spotřebitel nebo fyzické či virtuální zařízení, které Spotřebitel k tomu účelu vybral, získali k službě přístup.
- 7.3 Prodejce uvede Digitální obsah nebo Digitální službu do souladu se smlouvou do 21 dnů ode dne, kdy byl Prodejce informován Spotřebitelem o nesouladu se smlouvou, a to bez nadměrných obtíží pro Spotřebitele s přihlédnutím k jejich charakteru a účelu, k němuž jsou využívány. Náklady na uvedení Digitálního obsahu nebo Digitální služby do souladu se Smlouvou nese Prodejce.
§ 9. Recenze
- Recenzi týkající se obsluhy objednávky nebo recenzi týkající se Zboží lze zveřejnit při návštěvě Internetového obchodu kliknutím na rozhraní umístěné u Zboží nebo kliknutím na odkaz uvedený v e-mailové zprávě. Přidání Recenze je dobrovolné a bezplatné. V rámci jedné objednávky má Kupující možnost přidat uvedenou Recenzi pouze jednou.
- V rámci uvedené Recenze může Kupující udělit hodnocení formou hvězdiček od 1 do 5 a přidat textový komentář omezený na 65 535 znaků.
- Hodnocení jsou uchovávána a veřejně zobrazována na stránkách Internetového obchodu, stejně jako na webových stránkáchhttps://trustedreviews.idosell.com
- Prodejce ověřuje Recenze pomocí e-mailové adresy, která byla použita v procesu nákupu příslušného Zboží. Recenze zveřejněná osobou, jež použila e-mailovou adresu použitou při nákupu, je označena na stránce obchodu komentářem „recenze potvrzena nákupem“. Každá jiná Recenze je označena jako „recenze nepotvrzena nákupem“.
- Prodejce může publikovat Recenze týkající se daného Zboží z jiných svých Internetových obchodů.
- Prodejce neupravuje Recenze z hlediska obsahu ani udělených hvězdiček.
- Kupující výhradně a samostatně nese odpovědnost za svůj příspěvek v rámci Recenze. Prodejce je oprávněn Recenzi odstranit na základě právních předpisů a ustanovení tohoto Regulaminu.
- Je nepřípustné zveřejňovat obsah obsahující nepravdivé nebo zavádějící informace, vulgarismy, agresivní nebo urážlivé výrazy, či obsah zjevně neslučitelný s dobrými mravy. Stejně tak je nepřípustné zveřejňovat obsah protiprávní, porušující práva třetích osob nebo představující nekalou soutěž.
- Kupující se zavazuje nezveřejňovat obsah obsahující odkazy na externí webové stránky s propagací nebo reklamním charakterem nebo obsahující osobní údaje třetích osob.
- Na výslovnou žádost Kupujícího může být obsah Recenze skryt před ostatními uživateli Obchodu, avšak udělené hodnocení formou hvězdiček se započítává do celkového hodnocení Obchodu a Zboží.
§ 10. Duševní vlastnictví
- Kupující prohlašuje, že mu nepřísluší žádná práva, včetně autorských nebo příbuzných práv k Hodnocením a výrokům, které zveřejnil, kromě oprávnění využívat Internetový obchod způsobem stanoveným v Regulaminu. Kupující není oprávněn k jakémukoli zaznamenávání, rozmnožování, zpřístupňování, zveřejňování nebo šíření obsahu, pokud toto oprávnění nevyplývá z právních předpisů nebo z Regulaminu.
- Kupující není oprávněn k jakékoli zásahu do obsahu, zejména není oprávněn zasahovat do obsahu, struktury, formy, grafiky, mechanismu fungování ani jiných prvků Internetového obchodu.
- Kupující zveřejněním Recenzí v Internetovém obchodě, které představují díla ve smyslu zákona ze dne 4. 2. 1994 o autorském právu a právech příbuzných, uděluje Prodejci nevýhradní, bezplatnou a časově i místně neomezenou licenci k užívání těchto děl, včetně práva udělit sublicenci, která zahrnuje veřejné zpřístupnění díla takovým způsobem, aby k němu měl přístup každý na místě a v čase dle svého výběru (Internet). Licence je udělena pro všechna známá pole užití v době jejího udělení, zejména pro následující pole užití:
- 3.1. v rozsahu zaznamenávání a rozmnožování díla jakoukoli technikou – zejména tiskovou, reprografickou, magnetického záznamu, digitální, tj. použitím jakýchkoli technik na jakémkoli audiovizuálním nebo vizuálním nosiči, zejména na audiovizuálních discích, CD, počítačovém disku, v multimediální síti včetně internetu a souvisejících online služeb, a rozmnožování, zaznamenávání, využití v Internetu, reklamě, rozmnožování záznamu v elektronické formě v paměti počítače i v interních i externích sítích;
- 3.2. využití celku nebo částí či libovolných prvků díla s možností provedení úprav vyplývajících z povahy daného internetového média – ve všech publikacích, zejména internetových, digitálních, v bulletinech a informacích, samostatně nebo ve spojení s jinými díly či částmi děl; využití v celku nebo částečně pro účely propagace a reklamy, zejména formou audiovizuální, audio či mediální reklamy;
- 3.3. v rozsahu obchodování s originálem nebo exempláři, na kterých je dílo zaznamenáno – uvedení do oběhu, půjčení, pronájem originálu nebo exemplářů;
- 3.4. v rozsahu šíření díla jinak než výše uvedeným způsobem – veřejné provedení, vystavení, zobrazení, přehrání a vysílání či opětovné vysílání, stejně jako veřejné zpřístupnění díla tak, aby k němu měl přístup každý na místě a v čase dle svého výběru;
- 3.5. využití děl pro účely propagace a marketingu..
- Odstranění Účtu Kupujícím nebo Recenze podle článku 9 odst. 8 nemá vliv na platnost výše uvedené licence.
§ 11. Závěrečná ustanovení
- Tyto Podmínky užívání platí od dne 4. 1. 2023.
- V případě změny nebo zneplatnění jakéhokoli ustanovení tohoto Regulaminu rozhodnutím příslušného orgánu nebo soudu zůstávají ostatní ustanovení v platnosti a zavazují Prodejce i Kupujícího.
- Prodejce si vyhrazuje právo měnit tento regulamin. Veškeré smlouvy uzavřené před dnem účinnosti nového regulaminu se realizují na základě regulaminu, který platil v den uzavření smlouvy.
- Právem příslušným k řešení veškerých sporů souvisejících s Regulaminem je právo polské.
- Případné spory vzniklé v souvislosti s poskytováním Služby se strany zavazují řešit vzájemnými jednáními nebo mediací, a pokud nebude dosaženo dohody, budou tyto spory postoupeny k rozhodnutí soudu příslušného pro sídlo Prodejce.
- Kupující, který je Spotřebitelem, může rovněž využít mimosoudní způsoby řešení reklamací a uplatňování nároků. Veškeré informace týkající se mimosoudních způsobů řešení reklamací a uplatňování nároků lze získat na webových stránkách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů: www.uokik.gov.pl . Současně informujeme, že uvedená řízení mají dobrovolný charakter a obě strany musí s jejich použitím souhlasit.
- Na základě Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 informujeme, že na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupná platforma internetového systému řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na unijní úrovni (platforma ODR). Platforma ODR představuje webovou stránku s kontaktním místem pro komplexní podporu spotřebitelů a podnikatelů usilujících o mimosoudní řešení sporu týkajícího se smluvních závazků vyplývajících z internetové smlouvy o prodeji nebo smlouvy o poskytování služeb.
§ 12. Příloha 1 – Informace o využití práva odstoupit od smlouvy
- Právo odstoupit od smlouvy podle níže uvedených zásad náleží Spotřebiteli i Individuálnímu podnikateli.
Máte právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech:
- 1.1. v případě smlouvy o prodeji od dne, kdy jste se ujali věci do vlastnictví, nebo kdy třetí osoba, jiná než dopravce, a kterou jste určili, se ujala věci do vlastnictví;
- 1.2. v případě smlouvy zavazující k převodu vlastnictví více věcí, které jsou dodávány jednotlivě, od dne, kdy jste se ujali poslední z věcí do vlastnictví, nebo kdy třetí osoba, jiná než dopravce, a kterou jste určili, se ujala poslední z věcí do vlastnictví;
- 1.3. v případě smlouvy zavazující k převodu vlastnictví věcí dodávaných po částech nebo v dávkách, od dne, kdy jste se ujali poslední dávky nebo části do vlastnictví, nebo kdy třetí osoba, jiná než dopravce, a kterou jste určili, se ujala poslední dávky či části do vlastnictví;
- 1.4. v případě smluv o pravidelném dodávání věcí po určenou dobu od dne, kdy jste se ujali první z věcí do vlastnictví, nebo kdy třetí osoba, jiná než dopravce, a kterou jste určili, se ujala první z věcí do vlastnictví;
- 1.5. v případě smluv, jejichž předmětem je poskytování služeb nebo digitálního obsahu, který není poskytován na hmotném nosiči – od dne uzavření smlouvy.
- Chcete-li uplatnit právo odstoupit od smlouvy, musíte nás informovat, tj.: BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, eBio24.cz, E-Mail: kontakt@ebio24.cz, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków,o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem).
- Můžete využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, avšak jeho použití není povinné.
- Můžete rovněž vyplnit Elektronický formulář pro vrácení zboží dostupný na webu obchodu: https://ebio24.cz/cs/returns-open.html. Pokud tuto možnost využijete, neprodleně Vám zašleme potvrzení přijetí informace o odstoupení od smlouvy na trvalém nosiči.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, abyste zaslali informaci o uplatnění svého práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení.
- V případě odstoupení od této smlouvy Vám vrátíme všechny obdržené platby, včetně nákladů na dodání věci (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých z Vámi zvoleného způsobu dodání odlišného od nejlevnějšího běžného způsobu dodání nabízeného námi), neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí uplatnit právo odstoupit od smlouvy. Vrácení platby proběhne stejným způsobem, jaký byl použit při původní transakci, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným řešením.
- V případě smluv zavazujících k převodu vlastnictví věcí, u nichž jsme nenabídli vyzvednutí zboží v případě odstoupení od smlouvy, jsme oprávněni zadržet vrácení platby do doby obdržení věci nebo do doby, kdy nám bude doručen doklad o jejím odeslání, podle toho, která událost nastane dříve.
- Vrácenou věc zašlete na adresu:BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, eBio24.cz, E-Mail: kontakt@ebio24.cz, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków,neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud věc odešlete před uplynutím 14 dnů. Budete muset nést přímé náklady spojené s vrácením věci.
- Vzhledem k hmotnosti a rozměrům zboží může být v případě odstoupení od smlouvy zaslání zboží spojeno s vyššími náklady než běžná poštovní zásilka. Pokud chcete využít kurýrní služby, může být nutné zaslat zásilku na paletě, což je nákladnější než běžné poštovní odeslání.